Apple iPod

repair_welcome.png
Gratis* service på iPod's & Tilbehør

Sådan får du serviceret din Apple iPod eller tilbehøret direkte hos Apple:

Klik ind på Apple's supportside: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Indtast enhedens serienummer og vælg korrekt landekode og klik på "Continue".

Ud for Request Online Service klikker du på "Request Service".
Du skal nu logge på Apple's site (Sign in to Apple Support) via dit Apple ID (Opret et hvis du ikke allerede har et, det er gratis)

Læs "Apple Global Online Support site (AGOS) Repair Terms and Conditions", hak af i "I have read, understood, and agree tho the Repair Terms and Conditions"
Klik "Continue".

Du skal nu blot følge vejledningen på skærmen og oplyse alle de relevante ting til Apple, hvorefter Apple vil iværksætte servicen af din enhed, uden at du skal bruge kostbar tid på at kontakte din forhandler og bruge tid og energi på indlevering.


Brugen af Apple's direkte service vil spare dig for en masse tid.
Nemmere bliver det ikke.


Såfremt du ikke ønsker at benytte dig af denne gratis service fra Apple, kan du til enhver tid indlevere den defekte enhed til ServicePartner Danmark, som mod et mindre gebyr på kr. 100,00 inkl. moms, for håndteringen, vil udføre ovenstående service for dig, forudsat den er omfattet af garanti

Når servicen er afsluttet hos Apple, vil du blive informeret om, at det indleverede udstyr ligger klar til afhentning.

headphones124X100.jpg ipods100X145.jpg remote-dock100X104.jpg
* Gratis service, forudsætter at fejlen er omfattet af Apple's begrænsede garanti. Service indbefatter ikke nødvendigvis dækning af transportomkostninger. For nærmere info, kontakt Apple.
Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S