Apple service og reparation
Apple Authorised Service Provider
ServicePartner er Apple Autoriseret Service Provider, så du er sikret kvalificeret hjælp, hvis der er behov for reparation af din MacBook Pro, MacBook Air, iPhone, iPad, AirPods eller et af de andre Apple produkter. Kig forbi vores værksted i Hillerød hvor vi f.eks. hjælper med et nyt iPhone batteri på ca. 30-90 minutter*, udskiftning af en iPhone skærm på ca. 45-90 minutter*.
*Ved indlevering mellem 10 & 14 skifter vi gerne mens du venter.
Hvis du skal have lavet en serviceombytning af din iPhone, iPad eller lign. så laver Apple altid servicen 1-til-1 hvilket betyder, at du modtager en iPhone der er magen til den gamle. Samme model, farve og kapacitet.
Serviceombyttede iPhones, iPads mv. leveres af Apples, fra deres fabrik/lager og har ikke tidligere været brugt.
Den enhed Apple levere kommer med fabriksindstillinger.
Dine data ligger dermed ikke på enheden som Apple levere, du skal derfor gendanne disse data fra din sikkerhedskopi.
Hvis du har købt din iPhone, iPad mv. hos et teleselskab, henviser Apple til at du kontakter din forhandler for service for at bibholde din garanti og reklamationsret.
Kan du ikke finde dit Apple produkt på siden er du altid meget velkommen til at kontakte eller komme forbi vores værksted for at få en pris på udbedring af skaden.
Hvis du har AppleCare+ på din iPhone kan du læse mere om din selvrisiko på vores AppleCare+ side
Er dit produkt ikke længere er dækket af garantien eller forbruger reklamationsretten, kan vi naturligvis stadig hjælpe dig. Opret en sag og så vil vores teknikere stille en diagnose og give en pris på reparationen. Når en reparation ikke omfattet af garanti eller forbruger reklamationsret, så laver vi et skriftligt prisoverslag på reparation. Ved modtagelse af din accept, bliver reparationen påbegyndt. Ved accept af fraskrives fortrydelsesretten, idet der er tale om en ydelse, der påbegyndes straks efter modtagelse af det indsendte produkt og som en specialordre baseret på serienumre på indsendte produkt. Kan der ikke konstateres fejl eller hvis der er tale om brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller hvis fremsendte prisoverslag bliver afvist, opkræves et gebyr som dækning for modtagelse, registrering og undersøgelse af dit produkt.