Service & Support

Extranet

Som samarbejdspartner eller medarbejder har du mulighed for at få adgang til ServicePartners Extranet. Klik her for at logge ind!

Track & Trace

Som kunde har du mulighed for at få oplyst status på en reparation. For at kunne slå status op, skal du bruge serienummeret eller reference nummeret på det produkt du ønsker at se status på! Klik her for at gå til Track & Trace!

Reparationsprocedure

Der er specielle forhold som du skal være opmærksom på inden indlevering af defekt udstyr til reparation. Læs dem her.

Apple

Vores autoriserede Apple teknikere tager sig af din service sag hurtigst muligt. Læs mere her.

iPods og Tilbehør

Sådan får du serviceret din Apple iPod eller tilbehøret direkte hos Apple. Klik her.

Handelsbetingelser

Læs vore handelsbetingelser der der bl.a. gælder for dankorthandel. Læs dem her.

Find My iPhone

Se din Find My Iphone status og læs hvordan du deaktivere Find My Iphone. Klik her.

Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S