Apple oplyser, at et lille antal 3. generations Apple TV har problemer med Wi-Fi.

Blandt de kendte problemer er, at enheden ikke kan finde et netværk, ikke kan oprette forbindelse til et netværk, eller at forbindelsen afbrydes med jævne mellemrum. Hvis dit Apple TV har et af disse problemer – og du har købt produktet inden for de sidste to år – så kan du muligvis få det byttet gratis.

Du kan på forhånd checke, om dit Apple TV kan være dækket af tilbagekaldelsen ved at kigge på serienummeret i bunden af produktet. Hvis de sidste fire bogstaver i serienummeret er DRHN, er din enhed omfattet, hvis serienummeret også indeholder en af følgende tal/bogstav-kombinationer:

”H9 HC HD HF HG HH HJ HK HL HM HN HP HQ HR HT HV HW HX J1 J2 J3 J4 J5 J6 J7 J8 J9”

Du skal naturligvis også sikre dig, at dit Apple TV benytter software version 5.2.1 eller nyere. At du har elemineret alle eventuelle støjkilder der kan påvirke WiFi signalet. At du har isoleret problemet til kun, at berøre dit Apple TV. Du kan læse nærmere om støjkilder samt fejlsøgning på Apples hjemmeside.

Wi-Fi og Bluetooth: Mulige kilder, der kan forstyrre trådløse signaler

Apple TV (2. og 3. generation): Fejlfinding af Wi-Fi-netværk og -forbindelser

Er dit Apple TV ikke omfattet af programmet eller er servicen af anden årsag ikke dækket af Apple eller din forhandler, vil du naturligvis selv skulle afholde alle udgifter i forbindelse med et evt service eftersyn.
Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S