Program til udskiftning af Apple USB-C-opladerkabel

Et begrænset antal Apple USB-C-opladerkabler, der blev leveret sammen med MacBook-computere i juni 2015, virker måske ikke på grund af et designproblem. Derfor kan din MacBook måske ikke oplade eller kun oplade periodisk, når den er sluttet til en strømforsyning via et berørt kabel.

Apple giver alle berettigede kunder et nyt, redesignet USB-C-opladerkabel uden beregning. Dette program dækker også Apple USB-C-opladerkabler, der er solgt som enkeltstående tilbehør.

MacBook-ejere, der har angivet en gyldig postadresse i løbet af processen til produktregistrering eller under køb af produktet i Apple Online Store, modtager et nyt kabel fra Apple i slutningen af februar 2016.

Alle andre berettigede MacBook-ejere skal bruge udskiftningsprocessen nedenfor for at modtage et nyt USB-C-opladerkabel.

Identificering af et berørt kabel

På berørte kabler er teksten "Designed by Apple in California. Assembled in China". Påstemplet. På nye, redesignede kabler vises serienummeret efter denne tekst. Se billederne nedenfor.

Berørt kabel Detaljer om berørt kabel
Redesignet kabel Detaljer om redesignet kabel

Udskiftningsproces

Vælg en af nedenstående muligheder for at modtage et nyt USB-C-opladerkabel. Vi skal bruge serienummeret til din MacBook for at kontrollere, at produktet er berettiget til dette program. Læs om, hvordan du kan finde dit serienummer, her.


Yderligere oplysninger

Dette verdensomspændende Apple-program forlænger ikke den almindelige garantidækning af MacBook.

Hvis du mener, du har betalt for en udskiftning på grund af dette problem, kan du kontakte Apple for at få pengene tilbage.

Programmet dækker de berørte USB-C-opladerkabler indtil 8. juni 2018.

Oplysningerne gælder pr. 12. februar 2016
Sidste Nyt
flere nyheder...
Copyright© 2018 ServicePartner Danmark A/S