Hvorfor Backup?
Backup er vigtigt hvis du ønsker at beholde dine data, så som billeder, mails, kontaktinformationer og meget mere.
Vi garantere ikke for data og der kan være behov for at alle data slettes i forbindelse med servicen.
Brug evt Apples iCloud eller Google som online bacup løsning.

Hvorfor en detaljeret fejlbeskrivelse?
For at kunne hjælpe dig bedst og hurtigstmuligt, har vores teknikere brug for en så detaljeret fejl beskrivelse fra dig som muligt.
Uden denne vil det få indflydelse på serviceforløbet.

Hvad bruger vi dine kontakt informationer til?
For at kunne holde dig bedst mulgt opdateret om serviceforløbet, har vi brug for at kunne kontakte dig på mail og/eller SMS.
Du vil muligvis modtage et spørgeskema fra producenten efter serviceforløbet, hvor du kan beskrive din oplevelse hos os.

Hvorfor skal vi bruge din kvittering?
Vi skal bruge den som dokumentation ved reklamations og evt forsikrings sager, således at ejerskab og alder kan fastslås.
Hvis din kvittering er udstedt til erhverv (Der står et firmanavn på kvitteringen), er der som udgangspunkt ikke mulighed for forbruger reklamationsret eller dækning på privat forsikring.

Hvad bruges beskrivelsen af den fysiske stand til?
Det er vigtigt, at du er indforstået med hvordan den fysiske stand er ved indlevering, så det er korrekt dokumenteret i sagen og der er enighed om standen.

Hvorfor skal jeg fjerne mit SIM kort, beskyttelses cover og glas?
Såfremt det ikke er fjernet inden service kan der være behov for, at værkstedet fjerner disse i forbindelse med serviceforløbet.
SIM kort, beskyttelses cover og glas fjernes uden ansvar.

Hvorfor skal jeg selv rense mine høretelefoner, AirPods mv. inden jeg indlevere?
Det skal du af hensyn til vores håndtering af servicen og for at undgå potentiel smitte risiko fra organisk material.
Vi forbeholder os retten til at afvise din sag grundet skidt, snavs eller ørevoks.