Det er for øjeblikket ikke muligt at oprette en sag på siden


Dun kan indlevere eller indsende direkte til os. Husk udførlig fejl beskrivelse og kopi af købsbevis.


DER HENVISES TIL FORHANDLERENS & PRODUCENTENS GARANTI & REKLAMATIONSBETINGELSER.

Er eftersynet ikke direkte dækket af forhandleren eller producenten er sags omkostningerne som minimum:
kr. 300,00 inkl. moms for alm. stationær PC.
kr. 312,50 inkl. moms for tablets, telefoner mv.
kr. 575,00 inkl. moms for Apple computere og andre notebook’s.
Skader, Bruger fejl og Software fejl dækkes ikke.

Vi forbeholder os retten til at annullere sager hvor vi ikke har modtaget produktet inden for en uge, fra du har oprettet sagen hos os
Tab af data eller udgifter som følge af tab af data dækkes ikke da det påhviler brugeren selv at foretage nødvendig backup. eSIM Dækkes ikke - Kontakt venligst din udbyder.
Der kan ikke garanteres reservedele til udstyr der er 5 år gammelt eller ældre.
Jf Købelovens §34 kan det indleverede vidersælges eller bortskaffes ved manglende betaling.

Reservedele og ombytnings enheder er nye eller genproduceret til tilsvarende kvalitet og holdbarhed, og tilbydes til reduceret ombytningspris. Udskiftede dele tilhører ServicePartner Danmark A/S med mindre andet er skriftligt aftalt.

Der yde 2 års forbruger reklamationsret, på reparationer og ombytninger af produkter der oprindeligt er købt som forbruger (Privat person). Medbring venligst dit oprindelige købsbevis.

Vi efterkommer EU Persondataforordning af d. 25 Maj 2018 - Se mere på servicepartner.dk/gdpr.html