COVID-19

service@servicepartner.dk +45 4918 1177
ServicePartner
  • Reparation
    • Sådan gør du
    • Opret sag
    • Find sag
    • Priser
      • Apple
      • Fujitsu
      • Acer
      • Huawei
      • Samsung
      • Andet
  • Info
    • Åbningstider
    • Techsave rensning
    • Erhvervs aftale
    • Handelsbetingelser
    • Job
    • Om
    • F.A.Q.
    • AppleCare+
  • Opret sag
  • Find sag
  • Kontakt
  • Betaling

Oplyste priser er inkl moms.

Apple forventes at være 5-7 dage om servicen

Ved reparation/ombytning er Diagnosen GRATIS

Watch Series 5

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.875,00

Opret sag

Watch Series 4

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.825,00

Opret sag

Watch Series 3

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 1.750,00

Opret sag

Watch Series 2

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.200,00

Opret sag

Watch Hermes

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.375,00

Opret sag

Watch Series 1

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.050,00

Opret sag

Watch Edition

Diagnose
Batteri
Ombytning

fra kr. 312,50
fra kr. 1.100,00
fra kr. 2.050,00

Opret sag

Mangler dit produkt?

Hvis vi ikke har dit produkt på vores side, så opret en sag hos os og beskriv produktet og hvad der skal kigges på eller kig forbi vores værksted.

Opret sag

ServicePartner er Apple Autoriseret Service Provider, så du er sikret kvalificeret hjælp, hvis der er behov for reparation af din MacBook Pro, MacBook Air, iPhone, iPad, AirPods eller et af de andre Apple produkter. Kig forbi vores værksted i Hørsholm hvor vi f.eks. hjælper med et nyt iPhone batteri på ca. 30-90 minutter, udskiftning af en iPhone skærm på ca. 45-90 minutter.

Hvis du skal have ombyttet din iPhoner, iPad eller lign. så ombyttes der altid 1-til-1 hvilket betyder, at den ombytter du modtager er magen til den gamle. Samme model, farve og kapacitet. Ombyttede iPhones, iPads mv. kommer direkte til os fra Apples fabrik/lager og har ikke tidligere været brugt.

Kan du ikke finde dit Apple produkt på siden er du altid meget velkommen til at kontakte eller komme forbi vores værksted for at få en pris på udbedring af skaden. Du skal blot oprette en sag på det her på siden. Klik på "Opret sag" oppe til højre på siden og så er du godt på vej.

Er dit produkt ikke længere er dækket af garantien eller forbruger reklamationsretten, kan vi naturligvis stadig hjælpe dig. Opret en sag og så vil vores teknikere stille en diagnose og give en pris på reparationen. Når en reparation ikke omfattet af garanti eller forbruger reklamationsret, så laver vi et skriftligt prisoverslag på reparation. Ved modtagelse af din accept, bliver reparationen påbegyndt. Ved accept af fraskrives fortrydelsesretten, idet der er tale om en ydelse, der påbegyndes straks efter modtagelse af det indsendte produkt og som en specialordre baseret på serienumre på indsendte produkt. Kan der ikke konstateres fejl eller hvis der er tale om brud, fysisk skade, væskeskader m.m. og/eller hvis fremsendte prisoverslag bliver afvist, opkræves et gebyr som dækning for modtagelse, registrering og undersøgelse af dit produkt.

Information om

  • Åbningstider
  • Persondata
  • Handelsbetingelser

ServicePartner Danmark A/S

Ved Klædebo 15
2970 Hørsholm

CVR 20000694

Kontakt vores værksted

Mandag - Fredag:
09:00 - 11:00 & 13:00 - 15:00
+45 4914 8102
service@servicepartner.dk

Copyright ServicePartner