• +45 4918 1177
  • service@servicepartner.dk


Besøg vores walk-in i Hørsholm.

Kig ind i vores walk-in som ligger i gå afstand fra Kokkedal station. Så hjælper vi gerne. Du kan også sende til os.

Ved garanti eller reklamation, skal du huske en kopi af dit købsbevis.



Vi diagnosticerer dit udstyr.

Vores uddannede teknikere undersøger dit produkt og gennemgår herefter sammen med dig, hvad der skal repareres.

Dækkes servicen ikke af din forhandler eller producent får du naturligvis et prisoverslag, inden vi udskifter dele i dit produkt.



Vi reparerer dit produkt.

Når det er muligt reparerer vi gerne mens du venter. Du kan også aftale et tidspunkt, hvor du kan afhente den igen.

Venter du, så byder vi gerne på en kop kaffe i vores walk-in. Imens kan du selvfølgelig også benytte vores gratis WiFi netværk.



Produktet udleveres til dig.

Efter afsluttet reparation, gennemgår en af vores medarbejdere med dig, hvad vi har repareret og om der er særlige ting du skal være opmærksom på.

Vi fremsender naturligvis også gerne efter aftale.




Apple reparations procedure.

Fujitsu reparations procedure.

Alm. reparations procedure.









ServicePartner Danmark A/S

Ved Klædebo 15, 2970 Hørsholm
+45 49181177 / +45 49148102
service@servicepartner.dk
CVR 20000694

© 2019, ServicePartner. Handelsbetingelser | Persondata